Cum returnez un produs?
În cazul în care aveți nevoie să returnați un produs, ne dorim să facem procesul cât mai simplu și eficient pentru dvs.
Este important de reținut că aveți dreptul să returnați produsele în termen de 14 zile calendaristice, fără a invoca un motiv anume.
Conditii de returnare
- Produsul trebuie returnat in aceleasi conditii in care l-ai primit.
- Produsul trebuie ambalat in aceeasi cutie originala, impreuna cu toate accesoriile incluse la livrare.
- In cazul in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, documente lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
- Costurile de transport pentru retur vor fi suportate de catre client.
Citește politica noastră completă de returnare aici.
Vă rugăm să urmati pașii de mai jos pentru a iniția și finaliza procesul de returnare.
Pasul 1: Conectare la cont
Conectați-vă la contul dvs. utilizând adresa de email folosită la plasarea comenzii și parola. Dacă nu vă mai amintiți adresa de email, vă rugăm să ne contactați la adresa de email contact@taggo.ro, iar noi vă vom îndruma în acest proces.
Pasul 2: Accesare comenzi
Accesați secțiunea „Comenzi” din contul dvs. pentru a găsi comanda care conține produsul pe care doriți să-l returnați.
Pasul 3: Solicita returnare
Pe pagina comenzii, apăsați butonul „Solicită returnare”, situat în colțul din dreapta sus.
Pasul 4: Selectare articole
Alegeți articolele pe care doriți să le returnați, bifați-le și selectați motivul returului.
Pasul 5: Confirmare retur
După ce ați selectat produsele, apăsați pe butonul „Solicită returnarea” pentru a trimite cererea dvs.
Veți primi un email de confirmare împreună cu instrucțiunile detaliate despre cum să expediați produsul înapoi. Asigurați-vă că urmați cu atenție aceste instrucțiuni.
Important: Returul costa 25 lei și poate fi efectuat în termen de 14 zile de la primirea comenzii.
În momentul în care produsul ajunge înapoi la noi, veți fi contactat pentru a ne trimite IBAN-ul dumneavoastră, iar banii vor fi returnați in termen de 14 zile de la primirea contului IBAN.
In cazul in care clientul solicita ridicarea coletului pe motiv de defect si produsul este perfect functional TAXA DE CURIER ESTE 30 LEI si va fi oprita din suma produsului!
Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta pe email contact@taggo.ro sau la numărul de telefon 0731 113 279.