LIVRARE

Costul de transport va fi calculat automat in cosul de cumparaturi sau in pagina de finalizare comanda dupa introducerea adresei de livrare. ORICE NEREGULA LEGATA DE COLET, PRODUSE INCOMPLETE, COMANDA INCOMPLETA TREBUIE SA FIE RECLAMATA IN MAXIM 24 ORE DE LA PRIMIREA COLETULUI! RECLAMATIILE ULTERIORE NU VOR FI LUATE IN CONSIDERARE!

Comenzile se livreaza prin intermediul urmatorilor curieri: Urgent Cargus, GLS sau DPD. Ne rezervam dreptul de a alege firma de curierat in funcție de specificul fiecarei comenzi.

Ne rezervăm dreptul de a corecta eventualele erori de preț sau alte greșeli tipografice. În cazul în care prețul unui produs este incorect, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile plasate pentru acel produs, indiferent dacă comanda a fost confirmată sau nu.

Metode de plata:

  • cu numerar la livrare
  • online la plasarea comenzii
  • prin ordin de plata
  • link de plata

Daca exista costuri de transport suplimentare (cum ar fi cele pentru produse agabaritice sau cu greutatea peste 31 kg) clientul va fi notificat in privința opțiunilor sale, inainte de a se expedia comanda prin curier.

Livrarea produselor aflate pe stoc se face de obicei in 24-48 de ore de la confirmarea comenzii, in zilele lucratoare. Excepție fac zilele de sarbatoare si perioadele de promoții, cand timpul necesar procesarii, expedierii si livrarii prin curier creste semnificativ.

Comenzile plasate si confirmate pana cel tarziu ora 15.00 vor fi procesate si expediate in aceeasi zi, cu condiția existenței tuturor produselor pe stoc.

Livrarea comenzilor se face la adresa specificata ca adresa de livrare la crearea contului sau la plasarea comenzii.

Inainte de expedierea unui colet exista posibilitatea sa fii contactat pentru confirmarea comenzii si stabilirea unui interval orar la care sa fii contactat de curier pentru ridicarea coletului.

Pentru orice comanda, la cererea expresa a clientului, aceasta se poate livra cu deschidere si verificare colet. Costul acestui serviciu se va adauga la constul de livrare.

RETUR

Cine poate beneficia de retur in 14 zile?

Orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii care respecta legislatia in vigoare privind dreptul la retragere. Cititi aici OUG 34/2014, articolul 9.

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, respectiv sa returneze un produs, in termen de 14 zile calendaristice, fara a invoca niciun motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira in termen de 14 zile de la ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica.

Ce trebuie sa faci pentru ca procesul de retur sa decurga usor:

- Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur prezentate mai jos. Contactati telefonic echipa TAGGO pentru mai multe detalii 0371236302

-Taggo Stil poate solicita ridicarea coletului insa costul transportului cade in sarcina consumatorului. Valoarea transportului este de 25 de lei si se va opri din valoarea produselor. Aveti posibilitatea de a preda personal la sediul nostru sau trimite prin curier rapid in termen de 14 zile calendaristice la urmatoarea adresa:

  **TAGGO STIL SRL**, Loc. Suceava, Strada Stefan Cel Mare nr. 4, Judetul Suceava, cod postal: 720005  Telefon: 0731.133.279 

  Va rugam sa tineti cont ca taxele de expediere vor fi suportate integral de dvs. Nu acceptam colete ramburs! Nu ridicam colete de la POSTA!

- Ambalati produsele intr-o cutie suplimentara si nu lipiti AWB-ul de cutia originala a produselor.

In cat timp va returnam suma aferenta returului?

Rambursarea sumelor pentru returul online se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la data la care TAGGO STIL primeste produsul returnat. Rambursarea se va face doar intr-un CONT IBAN.

Conditii generale de retur al produselor vandute de TAGGO STIL:

Inainte de a trimite coletul, te rugam sa tii cont de recomandarile de mai jos:

- Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite.

- Asigura-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine si ca ai sters orice conturi definite, astfel incat produsul sa nu contina informatii personale si sa poata fi readus la setarile initiale de software. NU STERGETI APLICATIA! STERGETI CAMERA DIN CONT!

- Asigura-te ca incluzi in colet o copie a comenzii/date personale de contact pentru o identificare mai usoara in cazul deteriorarii AWB-ului.

- Produsul trebuie sa fie insotit de toate accesoriile si/sau cadourile cu care a fost livrat.

- Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi tip si doresti sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se va accepta doar daca sunt intacte.

- Produsul trebuie sa ajunga in sediul TAGGO STIL in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii.

- Recomandam sa faci fotografii produsului inainte de impachetare, astfel incat sa putem dovedi starea lui inainte de expediere.

- Pentru a evita deteriorarea produsului in transport, te recomandam sa-l ambalezi corespunzator (de exemplu, in aceeasi cutie in care l-ai primit). TAGGO STIL nu poate fi facut responsabil pentru deteriorarea sau pierderea coletului.

- Accesoriile si ambalajul original fac parte integranta din produs. Asigurati-va ca returnati si ambalajul original, protejat corespunzator.

- TAGGO STIL nu accepta retururi pentru produse fara eticheta. Eticheta contine codul de identificare al produsului, iar fara acesta, nu se poate face o identificare corecta.

- Consumatorul este responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor cauzata de manipularea acestora in mod diferit fata de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor (conform O.U.G. nr. 34/2014, art.14(3)).

- Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, produs deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului la starea initiala sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat. La cererea Cumparatorului, putem reexpedia produsul, iar cheltuielile de livrare vor fi suportate de catre Cumparator.  

Aceste taxe pot avea o valoare intre 1 si 90% din valoarea initiala a produsului, in functie de gradul de afectare al formei initiale a produsului.

Produsele care nu sunt acceptate la retur:

- Produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate.

- Produsele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva (zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice).

- Produsele carora le lipsesc accesorii.

- Cablurile pot fi returnate doar daca sunt sigilate (nu au fost desfacute sau folosite).

>> CLICK PENTRU A COMPLETA FORMULARUL DE RETUR <<