Politica de expediere
Costul de transport va fi calculat automat in cosul de cumparaturi sau in pagina de finalizare comanda dupa introducerea adresei de livrare.
Comenzile se livreaza prin intermediul urmatorilor curieri: Urgent Cargus, GLS sau DPD. Ne rezervam dreptul de a alege firma de curierat in funcție de specificul fiecarei comenzi.
Metode de plata:
- cu numerar la livrare
- online la plasarea comenzii
- prin ordin de plata
- link de plata
Daca exista costuri de transport suplimentare (cum ar fi cele pentru produse agabaritice sau cu greutatea peste 31 kg) clientul va fi notificat in privința opțiunilor sale, inainte de a se expedia comanda prin curier.
Livrarea produselor aflate pe stoc se face de obicei in 24-48 de ore de la confirmarea comenzii, in zilele lucratoare. Excepție fac zilele de sarbatoare si perioadele de promoții, cand timpul necesar procesarii, expedierii si livrarii prin curier creste semnificativ.
Comenzile plasate si confirmate pana cel tarziu ora 15.00 vor fi procesate si expediate in aceeasi zi, cu condiția existenței tuturor produselor pe stoc.
Livrarea comenzilor se face la adresa specificata ca adresa de livrare la crearea contului sau la plasarea comenzii.
Inainte de expedierea unui colet exista posibilitatea sa fii contactat pentru confirmarea comenzii si stabilirea unui interval orar la care sa fii contactat de curier pentru ridicarea coletului.
Pentru orice comanda, la cererea expresa a clientului, aceasta se poate livra cu deschidere si verificare colet. Costul acestui serviciu se va adauga la constul de livrare.
Retur
Politica de rambursare
Conform legislatiei europene, dreptul de retragere exista pentru a-ti permite sa examinezi produsul la fel cum il examinezi intr-un magazin, nu pentru a-ti oferi 14 zile de utilizare gratuita.
Termeni si conditii
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. NU TRIMITETI COLETE CU RAMBURS, ACESTEA VOR FI REFUZATE!
Coletul trebuie trimis la adresa jud. SUCEAVA, oras SUCEAVA, strada STEFAN CEL MARE, nr 6 TAGGO STIL printr-o firma de curierat.
NU RIDICAM COLETE DE LA POSTA ROMANA! COLETUL TREBUIE SA AJUNGA LA SEDIU!
In cazul in care clientul solicita ridicarea coletului pe motiv de defect si produsul este perfect functional TAXA DE CURIER ESTE 30 LEI si va fi oprita din suma produsului!
Este obligatorie returnarea in ambalajului original al produsului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii taggo.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Taggo.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care taggo.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor, dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale. Exceptii:
Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):
-
Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate).
-
Produsele pentru ingrijire personala, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igiena intima si produsele pentru igiena dentara pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale desigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena. (aparate de tuns, aparate de ras, aparate auditive, epilatoare, perii rotative, termometre, glucometre etc.)
-
Lenjeria intima.
-
Produsele de unica folosinta care au fost desigilate.
-
Extensii de garantii.
-
Poti returna anvelopele, jantele, produsele de electrica auto, cele de intretinere & cosmetic auto daca nu le-ai folosit, insotite de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atasate.
-
Casti intrauriculare.
-
Jucariile, produsele pentru copii & bebe si produse pentru gravide se pot returna doar sigilate.
-
Produse aduse pe comanda speciala, indiferent de categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta sau a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
DE RETINUT!
In cazul in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, documente lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De exemplu:
- Manopera cosmetizare: 1 (ron/min)
- Zgarieturi fine (sunt mici, superficiale si nu acopera mai mult de 30% din suprafata produsului): 5.00%
- Zgarieturi accentuate (sunt usor de observat, adanci sau acopera mai mult de 30% din suprafata): 10-15%
- Accesorii lipsa: contravaloare piesa inlocuita, daca aceasta se poate achizitiona separat
- Produs desigilat (persoane juridice): 5-10%
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar sau se poate ridica numerar personal de la sediul nostru (daca plata a fost facuta la sediul nostru).
Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea.
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse: acumulatori, baterii, incarcatoare, folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.
Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.
Aceasta politica de returnare este valabila pentru produsele achizitionate prin intermediul magazinului online Taggo.ro