INTREBARI DESPRE RETUR & GARANTIE
Cum fac retur la produse? ▾
Pentru a face retur, este necesar sa completati formularul disponibil formular de retur si garantie. Dupa completare, veti fi contactat in cel mai scurt timp de un operator pentru confirmare si instructiuni suplimentare.
Cum primesc certificatul de garantie? ▾
Factura fiscala emisa la achizitie are valoare de certificat de garantie. Aceasta este transmisa automat in format electronic pe adresa de e-mail folosita la plasarea comenzii si atesta drepturile de garantie aferente produsului.
Ce fac daca lipseste certificatul de garantie? ▾
In cazul in care nu ati primit certificatul de garantie (factura fiscala), va recomandam sa verificati mai intai e-mailul introdus la plasarea comenzii (inclusiv in folderul de spam). Daca documentul nu se regaseste, va rugam sa ne contactati in termen de maximum 48 de ore de la primirea coletului, prin e-mail la contact@taggo.ro. Sesizarile ulterioare acestui termen nu vor putea fi solutionate.
Cine suporta costul transportului pentru retur? ▾
Costul transportului pentru retur este stabilit in functie de motivul returului:
– In cazul in care returul se datoreaza unei erori de livrare, unui produs neconform sau defect, costul transportului este suportat integral de catre noi.
– In situatia in care returul se efectueaza din motive personale (ex.: renuntare la achizitie, comanda gresita, alte motive care nu tin de conformitatea produsului), costul de transport, in valoare de 25 lei, va fi retinut din suma rambursata. Clientul are posibilitatea de a returna personal produsul la sediul nostru din Suceava, Str. Stefan cel Mare, nr. 6, fara costuri suplimentare.
– In cazul in care returul se datoreaza unei erori de livrare, unui produs neconform sau defect, costul transportului este suportat integral de catre noi.
– In situatia in care returul se efectueaza din motive personale (ex.: renuntare la achizitie, comanda gresita, alte motive care nu tin de conformitatea produsului), costul de transport, in valoare de 25 lei, va fi retinut din suma rambursata. Clientul are posibilitatea de a returna personal produsul la sediul nostru din Suceava, Str. Stefan cel Mare, nr. 6, fara costuri suplimentare.
In cat timp se ramburseaza suma pentru retur? ▾
Contravaloarea produselor returnate va fi rambursata in termen de maximum 14 zile calendaristice de la receptia produsului in depozitul TAGGO STIL. Rambursarea se face exclusiv in cont IBAN.
In ce conditii pot returna un produs? ▾
Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, insotit de toate accesoriile, ambalajul original si fara urme de utilizare. Produsele deteriorate, incomplete sau care prezinta semne de uzura nu vor fi acceptate la retur.
Ne rezervam dreptul de a retine o parte din valoarea produsului, in functie de starea in care acesta este returnat.
Mai multe detalii referitoare la politica de retur pot fi consultate accesand: https://taggo.ro/pages/livrare-si-retur
Ne rezervam dreptul de a retine o parte din valoarea produsului, in functie de starea in care acesta este returnat.
Mai multe detalii referitoare la politica de retur pot fi consultate accesand: https://taggo.ro/pages/livrare-si-retur
Produsele care nu sunt acceptate la retur ▾
Nu sunt acceptate la retur urmatoarele categorii de produse:
– Produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate.
– Produsele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva (zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice).
– Produsele carora le lipsesc accesorii, componente sau ambalajul original.
– Cablurile pot fi returnate doar daca sunt sigilate si nu au fost desfacute sau utilizate.
– Produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate.
– Produsele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva (zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice).
– Produsele carora le lipsesc accesorii, componente sau ambalajul original.
– Cablurile pot fi returnate doar daca sunt sigilate si nu au fost desfacute sau utilizate.
Care este perioada de garantie? ▾
Garantia este valabila timp de 12 luni, incepand cu data livrarii produsului catre client.
Ce situatii nu sunt acoperite de garantie? ▾
Garantia nu se aplica in urmatoarele situatii:
– Deteriorari cauzate de montaj incorect, utilizare necorespunzatoare sau manipulare defectuoasa.
– Interventii neautorizate, modificari sau reparatii efectuate de persoane neautorizate.
– Daune provocate de factori externi (socuri mecanice, umiditate excesiva, temperaturi extreme, praf, contact cu lichide).
– Utilizare in conditii care depasesc specificatiile tehnice ale produsului.
– Deteriorari cauzate de montaj incorect, utilizare necorespunzatoare sau manipulare defectuoasa.
– Interventii neautorizate, modificari sau reparatii efectuate de persoane neautorizate.
– Daune provocate de factori externi (socuri mecanice, umiditate excesiva, temperaturi extreme, praf, contact cu lichide).
– Utilizare in conditii care depasesc specificatiile tehnice ale produsului.
Cum se poate solicita reparatia sau inlocuirea in garantie? ▾
Pentru solicitarea garantiei, va rugam sa completati formularul online disponibil pe site-ul nostru la adresa:
https://taggo.ro/pages/formular-retur-garantie
Ulterior, un operator din echipa noastra va va contacta in cel mai scurt timp pentru solutionarea solicitarii.
Pentru asistenta suplimentara ne puteti contacta la:
Telefon: 0371 236 302
E-mail: contact@taggo.ro
https://taggo.ro/pages/formular-retur-garantie
Ulterior, un operator din echipa noastra va va contacta in cel mai scurt timp pentru solutionarea solicitarii.
Pentru asistenta suplimentara ne puteti contacta la:
Telefon: 0371 236 302
E-mail: contact@taggo.ro